Mocht er iets niet duidelijk zijn i.v.m. een retour of een omruiling, aarzel niet om contact met ons op te nemen!
Mocht er een artikel beschadigd zijn bij aankomst, mocht er een artikel ontbreken, … laat dit zo snel mogelijk weten via een bericht of e-mail!
Wij zullen je zeker verder helpen en het nodige ondernemen.
karinenco.jill@gmail.com of 0479/32.67.96
RETOURNEREN
Is je bestelling niet wat je ervan had verwacht? Wil je (een deel van) de bestelling retourneren/terugsturen?
Geen probleem! Binnen de 7 dagen na ontvangst van je pakket mag je het artikel retourneren!
Hoe gaat dit in zijn werk?
Vermeld op het bijgeleverde retourformulier wat we ermee moeten doen en stuur dit samen met de artikelen terug.
– Ruilen: noteer achter het product op het retourformulier voor welke maat je het artikel wil ruilen (zie ook verder)
– Een waardebon: deze blijft altijd geldig
– Liever je geld terug storten? Gelieve je bankrekeningnummer te vermelden op het bijgevoegde papier
=> De artikelen mogen teruggestuurd worden naar:
Karin & Co, Grootzand 144, 9200 Grembergen
Tip:
Je kan zelf een etiket aanmaken op de website van Bpost via https://parcel.bpost.be/nl/create-label.
=> De artikelen mogen ook binnengebracht worden in de fysieke winkel te Grembergen, tijdens de openingsuren.
=> De artikelen mogen ook binnengebracht worden op afgesproken tijdstip in onze dropbox. Gelieve hiervoor te bellen naar het nummer 0479/32.67.96
Eerlijkheid duurt het langst, daarom geven we volgende belangrijke aandachtspunten mee:
- Het artikel mag niet gedragen zijn. Het prijslabel moet nog aan het artikel bevestigd zijn.
- Het artikel mag niet beschadigd zijn.
- Schoenen mogen geen sporen bevatten dat ze gedragen zijn.
- Verzendkosten voor een omruiling of een retour zijn voor de rekening en verantwoording van de klant.
- We streven ernaar om een retourzending binnen de 5 dagen na ontvangst, door ons te verwerken. We betalen je dan het aankoopbedrag terug op jouw bankrekeningnummer, die je vermeld hebt bij retourzending.
RUILEN
Is je bestelling niet wat je ervan had verwacht? Wil je (een deel van) de bestelling ruilen voor een andere maat? Geen probleem! Binnen de 7 dagen na ontvangst van je pakket mag je het artikel ruilen!
Hoe gaat dit in zijn werk?
– Vul op het bijgesloten retourdocument, achter het product dat je wil ruilen, in welke andere maat je het artikel wenst te ontvangen.
De artikelen mogen via een pakket teruggestuurd worden naar:
Karin & Co
Grootzand 144
9200 Grembergen
België
Tip:
Vanuit België kun je zelf een etiket aanmaken op de website van Bpost via https://parcel.bpost.be/nl/create-label.
Eerlijkheid duurt het langst, daarom geven we volgende belangrijke aandachtspunten mee:
- Verzendkosten voor een omruiling of een retour zijn voor de rekening en verantwoording van de klant.
- Mocht het artikel dat je wil ruilen niet meer beschikbaar zijn in een andere maat, dan ontvangt u een tegoedbon voor de prijs van dit artikel. Je kunt dit dan gebruiken voor een nieuwe aankoop.
- Het artikel mag niet gedragen zijn. Het prijslabel moet nog aan het artikel bevestigd zijn.
- Het artikel mag niet beschadigd zijn, schoenen mogen geen vuile zool hebben.
- We streven ernaar om een retourzending binnen de 3 dagen na ontvangst, door ons te verwerken en te ruilen.
RETOURNEREN/RUILEN – AANKOOP IN DE FYSIEKE WINKEL
Wil je het artikel liever komen ruilen of retourneren in onze winkel? Geen probleem! Binnen de 7 dagen na aankoop mag je het artikel retourneren of ruilen voor een andere maat!
Hoe gaat dit in zijn werk?
Breng het artikel, samen met de bon, mee naar de winkel.
– Wij wisselen het artikel in voor een waardebon die altijd geldig blijft.
– Of u kunt het artikel inruilen voor gelijk welk ander artikel die wij beschikbaar hebben in de winkel 😉
Eerlijkheid duurt het langst, daarom geven we volgende belangrijke aandachtspunten mee:
- Het artikel mag niet gedragen zijn. Het prijslabel moet nog aan het artikel bevestigd zijn.
- Het artikel mag niet beschadigd zijn, schoenen mogen geen sporen bevatten dat ze gedragen zijn.